Eli miten kestävä tuo puhelin on? Kuoret onko kuinka natisevat yms...?
Kertokaa puhelimesta mielipiteet?

Valvoja: Moderaattorit
Aika kevyitä ja natisevia yleensä nuo Siemensin puhelimet, mutta onhan niissä se 2 vuoden takuu kännykälle ja muille osille 6 kuukauden. Näyttö on minusta kaikissa Siemenseissä erittäin huono, soittoännet onvat ihan OK-luokkaa, mutta tallentaminen kestää niin pitkään...jo1 kirjoitti:Olen nyt ostamassa puhelinta ja tarkoitus olisi hankkia edullinen siemens, jossa on kahden (2) vuoden takuu! Tuo siemenssin cx75 tuntuu sopivalta puhelimelta, mutta en sitten tiedä puhelimen kestävyydestä.
Kertokaa puhelimesta mielipiteet?![]()
jo1 kirjoitti:Olen nyt ostamassa puhelinta ja tarkoitus olisi hankkia edullinen siemens, jossa on kahden (2) vuoden takuu! Tuo siemenssin cx75 tuntuu sopivalta puhelimelta, mutta en sitten tiedä puhelimen kestävyydestä.
Itse en ostaisi ikinä Siemensiä vaan pysyn aina Nokia S60-S80 osastolla!Tzoni kirjoitti:jo1 kirjoitti:Olen nyt ostamassa puhelinta ja tarkoitus olisi hankkia edullinen siemens, jossa on kahden (2) vuoden takuu! Tuo siemenssin cx75 tuntuu sopivalta puhelimelta, mutta en sitten tiedä puhelimen kestävyydestä.
Haluatko ihan välttämättä juuri siemensin? Tuon puhelimen hinnalla saisi paremmankin puhelimen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa