Valvoja: Moderaattorit
reboot kirjoitti: Samoin tuntuu että jos sanoo pahaa sanaa Sonerasta niin heti poistetaan viestejä. Mutta tämä näin sivustakatsojan mielipiteenä.
reboot kirjoitti:Saunalahden Palstaa olen lukenut, mutta kyllä sielläkin kilpailevia operaattoreita liiaksi kehuvia viestejä on palautteen perusteella poistettu, mikä tietysti ymmärrettävää kun kyseessä on Saunalahden oma foorumi. Ja jotenkin tuntuu todella hankalalta hakea tietoa Palstalta, kun samasta aiheesta on toisinaan toista kymmentä viestiketjua. Viimeksi yritin hakea SaunaVisiosta tietoa sieltä, mutta luovutin koska ketjuja on yksinkertaisesti ihan liikaa että viitsisi kaikkea lukea - paljon siistimpää jos kaikki ko. tuotetta koskeva keskustelu olisi rajattu yhteen ketjuun.
Mitä tulee tämän foorumin ylläpitäjän aktiivisuuteen, niin mitä tässä pitäisi sitten tehdä tämän foorumin eteen?
Benkku15 kirjoitti:reboot kirjoitti:Saunalahden Palstaa olen lukenut, mutta kyllä sielläkin kilpailevia operaattoreita liiaksi kehuvia viestejä on palautteen perusteella poistettu, mikä tietysti ymmärrettävää kun kyseessä on Saunalahden oma foorumi. Ja jotenkin tuntuu todella hankalalta hakea tietoa Palstalta, kun samasta aiheesta on toisinaan toista kymmentä viestiketjua. Viimeksi yritin hakea SaunaVisiosta tietoa sieltä, mutta luovutin koska ketjuja on yksinkertaisesti ihan liikaa että viitsisi kaikkea lukea - paljon siistimpää jos kaikki ko. tuotetta koskeva keskustelu olisi rajattu yhteen ketjuun.
Mitä tulee tämän foorumin ylläpitäjän aktiivisuuteen, niin mitä tässä pitäisi sitten tehdä tämän foorumin eteen?
Suoraan sanotuuna osiot ovat aivan vit-.., ja ylläpitäjä aika pska kun ei ole koskaan paikalla, tänne foorumille pitäisi saada pari kpl moderaattorieta jottta saataisiiin homma käyntiin ja yllä pitäjän kuuluisi olla aktiivisemmin paikalla.
Nicula kirjoitti:Kyllä omasta mielestä tämän foorumin rakenne on selkeä. Etusivulla näkee suoraan istattuna kaikki osiot niin miksi ko. järjestelyä kannattaisi edes mennä muuttamaan?
Benkku15 kirjoitti:Eli mikä pointti tässtä foorumissa on? Selvästi on keskeneräinen.
Minun mielestäni tämä on aika turhaa kun täältä ei löydä mitään tietoja ja täällä on muutenkin todella vähän käyttäjiä, miksi ette voi vain käyttää http://www.matkapuhelininfo.com joka on selvästi parempi/laajempi foorumi siellä hommat toimii, itse olen ollut jäsen siellä jo yli vuoden ja 870 viestiä kirjoittaneena..
Mutta mielipiteitä.
Jussi2000 kirjoitti:Benkku15 kirjoitti:Eli mikä pointti tässtä foorumissa on? Selvästi on keskeneräinen.
Minun mielestäni tämä on aika turhaa kun täältä ei löydä mitään tietoja ja täällä on muutenkin todella vähän käyttäjiä, miksi ette voi vain käyttää http://www.matkapuhelininfo.com joka on selvästi parempi/laajempi foorumi siellä hommat toimii, itse olen ollut jäsen siellä jo yli vuoden ja 870 viestiä kirjoittaneena..
Mutta mielipiteitä.
Mielipiteitä on monia, olet ollut tolla foorumilla niin vähän aikaa ettet tiedä kuinka sen taso on laskenut vuodesta 2006 lähtien. Onhan se hauskaa kun mode kirjoittaa turhanpäiväisiä kommentteja topiceihin ja sitten kun sitä kommentoit / huomautat niin jo on lähes kaikki muut modet kuorossa puolustamssa kaveriaan. paria siallista siellä on koko ajan ollut mutta he eivät ole koko ajan suuna ja päänä joten hatunnosto heille.
Piro kirjoitti:JJ75, tuolla foorumilla ei kannata olla erimielinen moderaattoreiden kanssa! Tai jos on niin kannattaa pitää ainakin suunsa kiinni. Sieltä on aika moni heitetty lopullisesti ulos. Sinun tapauksessasi näyttää yksi moderaattori kyllästyneen tai ärsyyntyneen juttuihisi ja päättänyt helpottaa oloaan... Hieman heppoisin perusteluin bannit annettu, kieltämättä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa