Valvoja: Moderaattorit
dollar_man kirjoitti:http://www.symbiangear.com/product.html?pid=11122,11126,48973...tietääks kukaan et tekeeks tol ohjelmal mitään??
Ihmemies kirjoitti:Eli tuo parantaa esim. Nokia 6630:n kuvanlaadun yhtähyväksi kuin N70:ssä.
Luulen että sen huomaa vasta sitten, kun videon toistaa REalPlayerissä. Vaikka N70:ssä ottaisi huonoimman kuvanlaadun, se näyttää kuvatessa yhtä hyvältä kuin parhain kuvanlaatu. Mutta sen huonouden huomaa vasta, ku toistaa videota.Tzoni kirjoitti:Ihmemies kirjoitti:Eli tuo parantaa esim. Nokia 6630:n kuvanlaadun yhtähyväksi kuin N70:ssä.
"Shooting ultra hi-resolution QVGA video in your Nokia 6630/6680, NOW! No more waiting for N90!"
En oikein tahdo uskoa. Itelläni kun oli 6680 niin kokeilin tota enkä huomannu mitään. Ja zoomauskin on tosi hidasta.
Ihmemies kirjoitti:Luulen että sen huomaa vasta sitten, kun videon toistaa REalPlayerissä. Vaikka N70:ssä ottaisi huonoimman kuvanlaadun, se näyttää kuvatessa yhtä hyvältä kuin parhain kuvanlaatu. Mutta sen huonouden huomaa vasta, ku toistaa videota.Tzoni kirjoitti:Ihmemies kirjoitti:Eli tuo parantaa esim. Nokia 6630:n kuvanlaadun yhtähyväksi kuin N70:ssä.
"Shooting ultra hi-resolution QVGA video in your Nokia 6630/6680, NOW! No more waiting for N90!"
En oikein tahdo uskoa. Itelläni kun oli 6680 niin kokeilin tota enkä huomannu mitään. Ja zoomauskin on tosi hidasta.
Varmistin vainTzoni kirjoitti:Ihmemies kirjoitti:Luulen että sen huomaa vasta sitten, kun videon toistaa REalPlayerissä. Vaikka N70:ssä ottaisi huonoimman kuvanlaadun, se näyttää kuvatessa yhtä hyvältä kuin parhain kuvanlaatu. Mutta sen huonouden huomaa vasta, ku toistaa videota.Tzoni kirjoitti:Ihmemies kirjoitti:Eli tuo parantaa esim. Nokia 6630:n kuvanlaadun yhtähyväksi kuin N70:ssä.
Kuka sanoi etten ois toistanu sitä videoo?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa